Assalamualaikum & Good morning, afternoon and evening guys!! C: Aku baru sahaja mahu kembali ke blog sekian lamanya aku meninggalkannya, so do enjoy :P

Saturday, November 17, 2012

Blur..

Assalamualaikum korang semua & Hi!! C:
      Sungguh lama aku tidak meng-update blog. Hahaha cerita aku sekarang pun korang tak tahu, last aku update aku masih lagi ada boyfriend tapi hari ini aku update aku dah single and still not searching heheheh dah memang tak nak pun :P Idk apa yang membuatkan aku rasa macam nak mengeblog kembali, mungkin aku rindu kot. Kot lah kan :9 Ada jugak aku berasa sedikit sedih apabila aku baca balik yang post aku kat bawah yang sangat-tidak-matang tu tapi apakan daya "Let Bygones Be Bygones" Aku pun tak nak ingat dah apa yang terjadi, lain hari aku cerita memandangkan nyamuk-nyamuk makin mengganas mengigit aku sehinggakan aku tak tahan tergaru-garu. Lagipun malam yang sungguh sedih ini dengan hujannya, aku tidak mempunyai mood untuk bersembang dengan sesiapapun. Sorry guys :( Ada yang kena marah dah pun dengan aku Hihihihhi aku kan gangster xD Okaylah, sampai di sini sahaja, aku mahu pergi menidurkan diri yang masih tak tahu hala tuju ni. Bye, Assalamualaikum Xx.