Assalamualaikum & Good morning, afternoon and evening guys!! C: Aku baru sahaja mahu kembali ke blog sekian lamanya aku meninggalkannya, so do enjoy :P

Saturday, November 17, 2012

Petang Ahad.





Assalamualaikum korang semua & salam sejahtera. How are you? Still sihat? Mestilah sihat, syukur Alhamdulillah kita masih lagi hidup sampai ke hari ni C: Memandangkan saudara Islam kita masih lagi berperang nun di Gaza sana, marilah kita berdoa untuk mereka di sana supaya selamat daripada  bom bagai & ze gang tu. Ekceli, aku taklah tahu sangat pasal Gaza sana hahaha. Tapi sungguh aku rasa kesian, tak berhati perut kah mereka buat sebegitu rupa? Apakah hak mereka? Apakah motif mereka? Aku pun tidak tahu. Aku di sini hanya mampu berdoa. InsyaAllah, Allah akan mengakbulkan doa-doa kita. Amin. Okay, aku mulakan cerita aku untuk hari ni. Sekarang jam sudah menunjukkan pukul 3.29 petang. Pagi-pagi lagi emak aku sudah pergi untuk sambung belajar di maktab, sungguh aku sedih tapi itulah yang terjadi setiap tahun. It's okay demi kebaikan, nanti mak graduate then gaji naik!! Hewhew Bolehlah belanja anak-anak semua ni kan Hihihihi. Bila mak takde, aku sebagai anak perempuan kenalah uruskan rumah. Tadi tengahari pun makan maggie kari je hahaha takpe asalkan sedap, untuk dijadikan lebih sihat aku pun masukkan lah carrot Hehehe. It's so damn yeemmeh xD Aku tak tahulah malam ni nak makan apa pulak, mungkin makan nasi goreng jelah pulak. Biasalah, baru pandai nak berjinak-jinak :P Okaylah korang, sampai sini jelah. I have so many stories yang aku tak bagitahu kome lagi, wait ya~~~ Hahaha bye, Assalamualaikum korang Xx...